gyakori kérdések

A TeleBANKár ügyfélszolgálati telefonszám díjmentes? Külföldről hogyan, mikor hívható?

Az alábbi országokból a megadott vezetékes hálózatokból díjmentesen hívható az MKB Nyrt. TeleBANKár Ügyfélszolgálata:

USA (AT&T) 8006863552

Ausztrália 1800123726

Ausztria 0800281805

Belgium 80011293

Csehország 0800142073

Franciaország 0800905813

Görögország 00800361210020

Hollandia 08000227146

Japán KDD 00531362009

Kanada 18008695404

Nagy Britannia Bt 0800960663

Németország 08001813601

Olaszország 800871418

Svédország Telia AB 020795383

Szingapúr 8003611007

Továbbá külföldről a 00-36-1-373-3333-as telefonszámon lehetséges még elérni 24 órás TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat, azonban ez a telefonszám nem díjmentes.

Aláírás közben kitiltott a rendszer. Mi a teendőm?

Az SMS Aktív NetBANKár csomagban Ön minden egyes aláírást igénylő művelet végrehajtásakor SMS-ben kapja meg az aláíró jelszót, mely csak az adott műveletre érvényes. Amennyiben helytelenül gépeli be az SMS üzenetben kapott aláírási jelszót, akkor megbízása visszautasításra kerül.

Öt alkalommal történő hibás jelszópróbálkozás után a rendszer blokkolja felhasználói azonosítóját.

A blokkolódás után Önnek új kezdeti jelszóra van szüksége, amelynek átvétele bankfiókjainkban történik, illetve amennyiben rendelkezik TeleBANKár PIN kóddal, akkor telefonon keresztül is lehetséges.

Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

Amennyiben elfelejtette a NetBANKár használatához szükséges belépési jelszavát vagy blokkolódott, akkor új jelszóra lesz szüksége.

Az új NetBANKár bejelentkezési jelszó igénylésére bankfiókjainkban van mód, illetve telefonon keresztül, amennyiben rendelkezik TeleBANKár PIN kóddal és azonosítottan hívja 24 órás TeleBANKár Ügyfélszolgálatunkat a belföldi kedvezményes 06 (80) 333-660-as vagy a külföldről is hívható +36-1-373-3333-as telefonszámon.

Használat közben kidob a rendszer, újra be kell jelentkeznem. Mi a teendő?

Amennyiben a NetBANKár szolgáltatást 10 percnél hosszabb ideig nem használja (a böngésző ablak inaktív, vagy nem történik benne aktív művelet), akkor a rendszer biztonsági okokból - automatikusan kilépteti Önt.

Hogyan igényelhető a NetBANKár szolgáltatás?

3 módon igényelhető:

  • személyesen, bankfiókjainkban
  • telefonos ügyfélszolgálatunknál, a 06 (80) 333-660-as telefonszámon
  • honlapunkon keresztül kitöltött igénylőlapon (kizárólag lakossági ügyfeleknek).

Amennyiben szeretné igénybe venni a szolgáltatást és még nem ügyfelünk, nyisson számlát bankfiókjainkban.

Hogyan tudok bejelentkezni a NetBANKár rendszerbe?

A NetBANKár a www.mkb.hués www.mkbnetbankar.huoldalakon keresztül érhető el.

Hogyan tudok NetBANKár belépési jelszót változtatni?

Lépjen be a NetBANKárba és az Ügyintézés / Beállítások / Belépési jelszó módosítása menüpont alatt módosíthatja jelszavát.

Honnan tudhatom, hogy megbízásom teljesítésre került-e? Kapok-e visszaigazolást a tranzakciókról?

Tranzakciói, megbízásai sikerességét egyrészt visszaigazoló képernyőn jelezzük, mely utólag az Eseménynapló menüpontban 90 napig megtekinthető, valamint a Számlatörténetben tekintheti meg.

Kik vehetik igénybe a NetBANKár szolgáltatást?

A NetBANKár szolgáltatást az MKB Bank ügyfelei érhetik el. A szolgáltatást magánszemélyek, kis- és középvállalatok, nagyvállalatok egyaránt igényelhetik. Amennyiben szeretné igénybe venni a szolgáltatást és még nem ügyfelünk, nyisson számlát bankfiókjainkban. A bankfiókok listáját itttalálja.

Mennyibe kerül a NetBANKár használata?

Az elektronikus tranzakciók díjszabása kedvezőbb a bankfiókban leadott papír alapú megbízásokhoz képest. Szolgáltatáscsomagjaink igénybevételével a NetBANKár akár ingyenesen is elérhető.

Mi a NetBANKár belépési SMS értesítés?

Hasznos biztonsági elem, hogy az MKB NetBANKár szolgáltatásba történő sikeres belépésről SMS értesítést kérhet.

Miért kell állandóan megváltoztatnom a NetBANKár belépési jelszavamat?

Erre az Ön biztonsága érdekében van szükség. A belépési jelszó módosítását 180 naponta kell elvégezni. A félévente kötelező jelszó változtatás időpontját nem kell észben tartania, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt, és jelzi, ha a jelszó nem felel meg valamely kritériumnak.

Miért kell állandóan megváltoztatnom a TeleBANKár PIN kódomat?

Erre az Ön biztonsága érdekében van szükség. A TeleBANKár PIN kód módosítását évente kell elvégezni. Az évente kötelező PIN kód csere időpontját nem kell észben tartania, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.

Milyen gyakran kell megváltoztatnom a jelszavamat?

Az első jelszót, amit SMS-ben küldünk meg Önnek, 15 napon belül meg kell változtatni. A jelszó lejáratát az SMS is tartalmazza. Az Ön által beállított belépési jelszavát 180 naponta kötelező megváltoztatnia, ezt a rendszer automatikusan kéri. Természetesen lehetősége van a jelszót bármikor módosítani, az Ön igényeinek megfelelően. Erre az Ügyintézés / Beállítások / Belépési jelszó módosítása menüpont alatt van mód.

Milyen jelszót válasszak?

A Jelszónak minimum 6 karakter hosszúságúnak kell lennie, legalább egy kis- és nagybetűt, valamint legalább egy számjegyet is tartalmaznia kell. Ékezetes betű, illetve speciális karakterek nem adhatóak meg.

Használjon nagy biztonságot nyújtó jelszót, amely nem köthető Önhöz, illetve születési időpontjához vagy családtagjaihoz sem. Amennyiben lehetséges, válasszon olyan jelszót, amely számok és betűk kombinációja. Ne írja le jelszavát, PIN kódját, és ne adja át őket senkinek!

Milyen számítógépre, böngészőre van szükség a NetBANKár használatához?

TECHNIKAI FELTÉTELEK:

1.Személyi számítógép

1.1 Javasolt operációs rendszerek:

  • Windows 7/8/10
  • Mac OS X 10.11 / macOS 10.12 vagy újabb verzió

2. Internet kapcsolat

3. Legfrissebb, publikus verzióval rendelkező böngésző

3.1 Javasolt böngészők:

  • Chrome
  • Firefox
  • Safari
  • Microsoft Edge
  • Microsoft Internet Explorer

A pénzügyi műveletek biztonsága érdekében javasoljuk a legfrissebb, publikusan elérhető böngésző használatát.

Bármely böngésző kapcsán felmerülő biztonsági kockázat miatt – a biztonsági kockázat elhárulásáig – a bank a böngésző használatát korlátozhatja, az ügyfelek egyidejű tájékoztatása mellett.

4. PDF formátumú kivonatok megtekintéséhez Adobe Acrobat Reader szoftver szükséges

5. SMS aláíró jelszó használata esetén mobiltelefon megléte elengedhetetlen

SZÜKSÉGES BEÁLLÍTÁSOK:

1. Szükséges böngésző beállítások:

  • Javascript engedélyezése
  • Cookie-k engedélyezése
  • 128 bites SSL támogatás

2. Szükséges megjelenítési beállítások:

  • 1024 x 768-as vagy nagyobb képernyő felbontás

MKB NETBANKÁR HASZNÁLATÁVAL KAPCSOLATOS TECHNIKAI PROBLÉMÁK JELZÉSE:

További információkért, kérjük, forduljon a 06 80 333 660-as számon ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, munkatársaink készséggel segítenek Önnek!

Milyen telefonszámra kapom az SMS-jelszót?

Az SMS Aktív NetBANKár szolgáltatásunkhoz nem csak magyarországi mobilszolgáltató száma állítható be, hanem külföldi mobilszám is megadható. A Bank a szolgáltatást a mobil távközlési társaságokkal kötött szerződés alapján és azzal összhangban nyújtja. Díjmentes SMS üzenetben küldött egyedi aláíró jelszó használatával biztonságosan intézheti pénzügyeit!

Mire használhatom a NetBANKárt? Melyek a NetBANKár legfőbb szolgáltatásai?

A NetBANKár legfőbb szolgáltatásai:

  • Számlainformációk lekérdezése
  • Elektronikus számlakivonatok
  • Eseti és állandó forint átutalások
  • Sárga csekk befizetése
  • Forint és deviza lekötés
  • Bankkártya információk
  • Befektetések kezelése
  • Csoportos beszedési felhatalmazások
  • Mobil-egyenleg feltöltés
  • Autópálya matrica igénylés

A NetBANKár funkcióinak részletes leírását idekattintva tekintheti meg.