MKB Mobilbank alkalmazás

Ingyenes, próbálja ki!

Bezárás

Bankfióki időpontfoglalás

Foglaljon időpontot online, és kerülje el a sorban állást!

  • 1_icon.png

    Válasszon bankfiókot, ügyet és időpontot!

    Akár 2 hétre előre is foglalhat, vagy beállhat a sorba, ha azonnal szeretne ügyet intézni.

  • 2.png

    Adja meg a mobilszámát vagy az e-mail címét!

    SMS-ben vagy e-mailben elküldjük a sorszámát, és 1 órával a lefoglalt időpont előtt emlékeztetőt is küldünk.

  • 3.png

    Jelezze, ha megérkezett a bankfiókba!

    Mobilon vagy a sorszámhúzó automatánál jelezheti, ha már a bankfiókban van. Ezután figyelje a sorszámát, mert az ügyintézőnk hamarosan szólítani fogja!

Bankfióki időpontfoglalás
VideóBANK

Budapesti bankfiókok

Válassza ki azt a budapesti fiókot, ahová időpontot szeretne foglalni.

TeleBANKár

Vidéki bankfiókok

Válasszon megyét, majd válassza ki azt a vidéki fiókot, ahová időpontot szeretne foglalni.

Gyakran ismételt kérdések

Mit jelent, ha egy sor le van zárva?

Ez legtöbbször akkor fordul elő, ha a bankfiók zárása előtt szeretne időpontot foglalni. Ilyenkor már nem tudjuk garantálni, hogy Ön is sorra kerül, ezért inkább lezárjuk a sort. Kérjük, ilyen esetben válasszon egy szabad időpontot egy másik napon!

Mit tegyek, ha a lefoglalt időpontban mégsem tudok bemenni a fiókba?

Az SMS-ben vagy e-mailben kapott digitális sorszámon lévő Lemondom az időpontom gombbal lemondhatja a foglalását vagy kiállhat a sorból, és új időpontot foglalhat.

Az SMS-ben vagy e-mailben kapott emlékeztető után mennyi időm van beérni a bankfiókba?

Az emlékeztetőt 1 órával az időpontja előtt küldjük. Ha 1 órán belül megérkezik és jelzi az érkezését a sorszámhúzó automatánál vagy a digitális sorszámon lévő Megérkeztem gombbal, akkor Ön lesz a következő, aki sorra kerül.

Mi történik, ha kések egy kicsit?

Az ügyintézőnk ilyenkor megkezdi a következő ügyfél kiszolgálását. Ha a foglalt időpontja után 20 percen belül jelzi, hogy mégis megérkezett, akkor Ön lesz a következő, aki sorra kerül.

Mi történik, ha a Megérkeztem gombra kattintok?

Ha nincsenek Ön előtt a sorban, akkor az ügyintézőnk azonnal szólítani fogja. Ha várakoznak Ön előtt, akkor legkésőbb a lefoglalt időpontjáig sorra fog kerülni.

Segíthetünk?

red-videobank-icon.png

Hívja VideóBANKunkat!

Munkanapokon 9:00 és 17:00 között videohívással is felteheti a kérdéseit.

Elindítom a VideóBANKot
red-jelolopin.png

Látogasson el fiókunkba!

Ügyintézőink bármelyik bankfiókunkban segítenek.

Bankfiókot keresek
red-hivjon-minket-icon.png

Hívjon minket!

Hívja a hét bármely napján 0-24 órában elérhető díjmentes telefonos ügyfélszolgálatunkat.

06 80 333 660
red-visszahivas-icon.png

Kérjen visszahívást!

Legkésőbb a következő munkanapon 8:00 és 20:00 között felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Visszahívást kérek